Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#11

(14-03-2020, 20:00)wogsel napisał(a):  @Fabiosek
Dzięki za odpowiedź . W takim razie mam nadzieję, że Bractwo Spolszczenia kiedyś zrobic dubbing do tego moda. A najlepiej by było gdybyście się z nimi dogadali i wypuścili dubbing na premiere, bo to jednak poprawi wrażenia z rozgrywki.Quash pisał że lubi robić dużo projektów na raz, więc może by się zgodził.

‌Aczkolwiek kilkanaście, które na tę chwilę mamy, jest w sam raz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#12

Jestem ciekawy jaki efect koncowy będzie.
Odpowiedz
#13
Tongue 

Uważam, że modyfikacja nie tylko powinna zostać poprawiona pod względem technicznym ale i też przede wszystkim odświeżona.  undecided
- Niedociągnięcia fabularne jak i te budujące realia spójnego i imersyjnego świata w miarę możliwości zmienić tę modyfikację na coś ciekawszego, wartego uwagi po poprawieniu błędów.
Chociażby lokalizacja obozu pod nosem Gomeza, która to notabene powstała jak grzyby po deszczu.

A jak, technik i grafik.

[Obrazek: spineSignature.php?name=Blizna&language=Polish]
Ps; Nie gram w mody ;)
Odpowiedz
#14

(15-03-2020, 21:57)Blizna napisał(a):  Uważam, że modyfikacja nie tylko powinna zostać poprawiona pod względem technicznym ale i też przede wszystkim odświeżona.  undecided
- Niedociągnięcia fabularne jak i te budujące realia spójnego i imersyjnego świata w miarę możliwości zmienić tę modyfikację na coś ciekawszego, wartego uwagi po poprawieniu błędów.
Chociażby lokalizacja obozu pod nosem Gomeza, która to notabene powstała jak grzyby po deszczu.

Też uważam, że lokalizacja obozu rebeliantów nie jest do końca przemyślana, ale teraz jej zmiana byłaby zbyt radykalną i czasochłonną pracą. Nie chcę robić remake'u tej modyfikacji, bo sam nigdy nie byłem jej twórcą (jedynie testerem), a gdybym faktycznie miał to robić, najpewniej spoooro poszłoby do kosza. Oczywiście dałoby się sensownie to zrobić, bo nie jest to aż taka padaka jak Mroczne Tajemnice, czy Returning z masą absurdalnych rozwiązań, które wielu nie przeszkadzają xD. Mimo wszystko będą też poprawki gry, które były mocno żenujące, jak na przykład cringe'owe dialogi z Velayą (1:1 z Mrocznych Tajemnic), a przy tym niepotrzebne i seksistowskie, czy mieszańce kwestii z podstawki, w których pyta Bezimienny, a odpowiada jakiś inny NPC z przeplatającymi się nowymi.

Trzeba brać pod uwagę to, w jakim okresie ona została robiona, by nie popaść w obłęd przy wydaniu odświeżonej wersji. Może i gdyby jakaś sensowna część twórców modyfikacji miała chęć i czas, by poprawić tego typu kwestie, to ogarnęłoby się temat, w obecnej sytuacji, nie widzę sensu. Jak to mówią, lepszy rydz niż nic.
Odpowiedz
#15

Mała aktualizacja po dwóch miesiącach braku informacji.

Od października 2019 do obecnego czasu zostało już sporo zrobione, idzie powoli, ale do przodu. W grze występuje już Magiczna Bariera, przeniesiono około 85% itemów, wielu z nich poprawiono opisy, było też parę poprawek w teksturach i modelach. Rutyny z G1 są przeniesione, podobnie gildie z G1/CZ. Wprowadzono pierwsze dialogi (początkowe, głównie na potrzeby testów zachowań postaci, ich rutyn etc.). Dodano kilkanaście postaci do świata gry, obecnie jest to etap, nad którym trwają prace. Postaci jest sporo, większość to pewnie postacie tła, więc może trochę z tym zejść, ale dopóki nie dodam wszystkich, to nie będzie większej aktualizacji, może w międzyczasie będę pracował nad czymś innym co do CZ.

Nie są to wszystkie rzeczy, które zostały już zrobione, ale wszystkie zostaną opisane przy wydaniu modyfikacji. Nie liczyłbym w ogóle na premierę w tym roku, ale myślę, że w 2021 jak najbardziej. Jest bardzo dużo roboty, bo mimo przepisywania od nowa, trzeba robić takie rzeczy jak chociażby porównywanie twarzy postaci (a w G1 i G2 są różnice względem numeracji), rutyny (nowe z CZ plus takie z G1, które często mają inne nazwy) i tak dalej.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#16

Pozdrawiam , i przy okazji zapytam  jak  Ci idzie?
Odpowiedz
#17

(10-09-2020, 08:00)wiwir napisał(a):  Pozdrawiam , i przy okazji zapytam  jak  Ci idzie?
W ciągu ostatnich kilku miesięcy skupiałem się głównie na tym, co pisałem wcześniej tj. przywracanie rutyn z CZ/G1, dodawanie postaci i rozmieszczanie ich na mapie. W grze są też już niektóre dialogi i misje. Trochę postęp jest, ale nie tak znaczny, jakbym chciał, jednak traktuję to jako poboczny projekt, na który nie poświęcam tak dużo uwagi. Istotniejsze były dla mnie testy innych modyfikacji (jak dwie od BS tj. Sythera i Świat Skazańców) oraz praca nad modyfikacjami, które jeszcze są tworzone (z jednej z nich musiałem tymczasowo zrezygnować, ponieważ nie mam na tyle czasu). Jednak teraz zostało jeszcze przetestować dwie modyfikacje (jedna niedługo wyjdzie w odświeżonej wersji), a potem znowu wracam do pracy nad Czasem Zapłaty - prawdopodobnie jakoś za miesiąc, może szybciej.

[Obrazek: PFYbEv3.jpg]
Odpowiedz
#18

@Fabiosek Czy planujesz przekonwertować dosłownie wszystkie mechaniki tj. Kompas, paski kinowe i tym podobne? Mam nadzieję, że z tworzenia postaci nie zrezygnujesz. Najlepsze tworzenie postaci miała modyfikacja Cienie Przeszłości, a więc fryzjera można napisać pod te skrypty. Ale to pewnie sam na to wpadłeś.
Odpowiedz
#19

Mechaniki nie będą "przekonwertowane", a przepisane od nowa, na Unionie. Nie wiem jakie tworzenie postaci masz na myśli, ale tutaj była jasno określona postać, którą gramy - Rick. Możliwość jego personalizacji się pojawi, tak jak w oryginale.
Odpowiedz
#20

No przyznam ze soro pracy przed toba. orginalnego moda nawet nie da sie grac, przez tego buga z obrazeniami za kazdym razem jak chcialem zagrac to nie moglem nikogo uderzyc xD. Fajnie ze ktos chce cos z tym zrobic sporo pracy przed toba fajnie ze chce ci sie spedzac czas przy pracy nad darmowymi projektami szanuej bardzo i powodzonka :)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości