Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#1

[Obrazek: cz2.0.png]
Po morzach Myrtany pływała liczna, odważna, silna oraz przede wszystkim dumna załoga piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe galery. Jednak nawet tak potężną grupę, jaką byli piraci, potrafił zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy, która zmiotła na swojej drodze wszystko. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarła do Kolonii Karnej w Khorinis, gdzie przyszło im walczyć o przetrwanie. Walczyć nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele gorszym. Z ludźmi.

Jak ich przybycie wpłynie na losy wewnątrz Bariery, gdzie sytuacja z dnia na dzień jest coraz bardziej napięta? Kolonia może spłynąć krwią. Tylko kiedy? Można być pewnym tylko jednego: nadchodzi...
 
Czas Zapłaty 2.0
 
Opis modyfikacji:

Modyfikacja oferuje nową historię o piracie, który wraz z załogą rozbił się podczas sztormu u wybrzeży wyspy Khorinis, a także szereg zadań z nią związanych, złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz), oraz nowe modele i tekstury, czy nawet profesjonalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną wyłącznie na potrzeby modyfikacji.

Screeny:

[Obrazek: unknown.png]
[Obrazek: PpUoLM2.png]
[Obrazek: Gothic2-2_qqhxpqx.jpg]
[Obrazek: CZ1jpg_qqrqpax.jpg]
[Obrazek: CZ2jpg_qqrqpae.jpg]

Informacje o projekcie:

Projekt wydania odświeżonej wersji modyfikacji zrodził się już jakiś czas temu, bodajże dwa lata temu, ale z powodu braku czasu i zajmowania się innymi rzeczami, został on odsunięty w czasie  — aż do października 2019 roku, od którego trwają prace. Zdając sobie sprawę, że poprawianie obecnej wersji Czasu Zapłaty (1.5) byłoby tak skuteczne, jak klejenie tamy taśmą klejącą, podjęliśmy decyzję o przepisaniu jej od nowa, ale na grze Gothic 2, ponieważ ma między innymi stabilniejszy silnik i jest bardziej przyjazna w użytkowaniu. To samo tyczy się nowości skryptowych, które będą tworzone w oparciu o Union.

Celem projektu jest wydanie grywalnej i niezabugowanej modyfikacji. Oprócz porządnego przepisania gry od nowa poprawione będą między innymi rzeczy takie jak dialogi, wszelkiego rodzaju balans, lekko szata graficzna 2D (nieczytelne czcionki, brakujące tekstury), czy grafika 3D (złe mapowanie terenu, brakujące modele, poprawa optymalizacji) oraz kilka innych mniejszych rzeczy. Modyfikacja ma mieć także pełne wsparcie najnowszych wersji DX11.

Adnotacja:
Zrzuty ekranu prezentują POGLĄDOWY I SUROWY stan projektu. Wszelkie opisywane zmiany, a także pomniejsze, które nie zostały wymienione, będą sukcesywnie wprowadzane — aż do premiery odświeżonej wersji, która nie nastąpi ani za wcześnie, ani za późno. Z pewnością będziemy informować na bieżąco o stanie projektu.
Odpowiedz
#2

W końcu coś się ruszyło z tym projektem. Nie mogłem ukończyć tej modyfikacji głównie przez błędy a jest to jeden z lepszych pozycji w które grałem.
Odpowiedz
#3

Kolejna miła niespodzianka. Kurde, pamiętam, jak jakieś 2-3 lata temu czytałem na niemal wszystkich forach Gothicowych o upadku moddigu, a okazuje się, że teraz cała scena przeżywa jakiś swoisty renesans :D

Nigdy nie miałem okazji zagrać w oryginalną wersję, bo ze względu na przeróżne bugi, o których donosili gracze ciągle odkładałem Czas Zapłaty na później, aż w końcu całkowicie go sobie odpuściłem. Z chęcią zagram w poprawioną wersję.
Odpowiedz
#4

Czyli jednak ktoś się zabierze za tą modyfikacje, a nie dawałem jej szans, ze względu na ogrom pracy. Jak dla mnie, modyfikacja od początku miała "kosmiczny" wręcz potencjał, jednakowoż wszystko szybko przekreśliła znaczna ilość bugów. Jednak co, jeżeli usunąć by te wszystkie bugi, a do tego poprawić całokształt? Tutaj z odpowiedzią przyjdzie wasza ekipa. Osobiście obstawiam jeden z top modów do gothica. 
Propsuje mega mocno i trzymam kciuki za projekt!

[Obrazek: spineSignature.php?name=Dezer0w&language=Polish]
Odpowiedz
#5

Pewnie i tak nawet nie zagram, ale życzę powodzenia.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#6

O wow, w końcu ktoś zabiera się za poprawę tego moda. Osobiście uważam że ma duży potencjał, wątek fabularny, jest taki sobie, choć zobaczenie historii z innej pespektywy (jaką twórcy napisali podczas uruchomienia moda) wraz z oryginalnym soundtrackiem to ciekawe doświadczenie. Porzuciłem moda ze wzgledu na słabą optymalizację w obozie rebeliantów oraz nieciekawe questy. Trzymam kciuki za dokonczenie projektu,odświeżającego tego moda.
Odpowiedz
#7

Super sprawa. Nie mogę się doczekać. A czy będzię dubbing? Bo swego czasu chyba nagrywaliście, ale w końcu nie dokończyliście go.
Odpowiedz
#8

(14-03-2020, 13:42)wogsel napisał(a):  Super sprawa. Nie mogę się doczekać. A cyz będzię dubbing? Bo swego czasu chyba nagrywaliście, ale w końcu nie dokończyliście go.

Nie nagrywaliśmy dubbingu. Za dubbing bądź próby dubbingu do tej modyfikacji, odpowiadały inne osoby, raczej niezwiązane z modyfikacją, ale projekty raczej były chwilową zajawką. Najciekawszym projektem (według mnie) dubbingowym, był tzw. "Czas Wypłaty" bodajże autorstwa Maciejka i Menthora, ale nie spodziewałbym się, że kiedykolwiek to wyjdzie. Od jednego z autorów wiem, że zgubił pendrive, poza tym raczej zbyt wiele to i tak tam nie było.

https://www.youtube.com/watch?v=SVjAtY0RP34

Odpowiadając na pytanie — nie, dubbingu raczej nie należy się spodziewać. Nie mamy na to czasu, chęci i zasobów ludzkich. Wszystko idzie na to, by mod w odświeżonej wersji, powstał jak najbardziej dopieszczony, żeby uniknąć powtórki z "rozrywki".
Odpowiedz
#9

@Fabiosek
Dzięki za odpowiedź . W takim razie mam nadzieję, że Bractwo Spolszczenia kiedyś zrobi dubbing do tego moda. A najlepiej by było gdybyście się z nimi dogadali i wypuścili dubbing na premiere, bo to jednak poprawi wrażenia z rozgrywki.Quash pisał że lubi robić dużo projektów na raz, więc może by się zgodził.
Odpowiedz
#10

Ogólnie nigdy nie byłem specjalnym fanem tego moda (testowałem go, ale zawsze kończyłem na drugim lub trzecim rozdziale z powodu zatrważającej liczby bugów), ale jako polscy moderzy, nie mamy się za bardzo czym pochwalić, przynajmniej na razie, zwłaszcza że wiele ludzi nadal idzie zaparte w addony (chodzi o tworzenie na nowo, a nie o rozwijanie ich). Moim głównym celem, poza tym, żeby wydać grywalnego moda, jest pokazanie, że nawet z gówna można coś zrobić, ponieważ grywalność obecnej wersji modyfikacji, choć starania były (ale to za mało), jest na poziomie splunięcia graczowi w twarz. Można spierać się, ze to mod non-profit (no jak każdy mod) i ludzie poświęcali czas na tworzenie go, ale widocznie niezbyt szanowali swój czas. Nie będę jednak zagłębiał się w kwestie fabularne, bo to już nie jest moja działka.

W skrócie: Chciałbym pokazać, że wszystko da się doprowadzić do stanu używalności.

Pozdrawiam.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości