Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G1/G2] Panker Mod Mix (textures, sounds, meshes, anims)
#1

GI&GII Panker Mod Mix (textures, sounds, meshes, anims)
 

Paczka kompatybilna z Gothic I, Gothic II jak i z większością modyfikacji, ale nie gwarantuję, że się nie pojawią nieraz błędy.
 

Co jest zawarte w mixie?
- Zbiór różnych tekstur, dźwięków, animacji oraz modeli (wszystko wybierane przeze mnie z różnych modyfikacji).


Z jakich paczek tekstur i modyfikacji korzystałem robiąc ten mix:
* Artemiano G1 & G2
* Riisis G1 & G2
* Carnage Fixed Heads Models G1
* Gaz G1
* Returning 2.0 G2
* Returning 2.0 AB G2
* Textures Replacer G2
* High Vegetation Mod G2
* Improved_Magic_Scrolls G2
* L'hiver G2
* Vurt G2
* Podstawowe G1 & G2
* Gothic Weapons Rebuilt

WSZELKIE PRAWA AUTORSKIE JEŚLI CHODZI O TEKSTURY, DŹWIĘKI, MODELE I ANIMACJE NALEŻĄ DO ICH TWÓRCÓW!!!!
Ja tylko wykonałem mix wszystkiego tak aby wszystko ze sobą współgrało.


Prezentacja:
(prezentacja robiona na czystym Gothicu I/IINK z DX11 i Reshade; oczywistym jest też, że nie da się wszystkiego pokazać, więc to czego nie ma w prezentacji najlepiej zobaczyć podczas gry)

Gothic I:

Dodana gęsta trawa pochodzi z DX11 w wersji Clockword 17.6.4.

Menu:
[Obrazek: CWIAuX4.png]

Menu wczytywania:
[Obrazek: DyytPN5.png]

Pasek wczytywania:
[Obrazek: WT7JwLR.png]

Pasek życia i many:
[Obrazek: AY1RF1J.png]

Dziennik:
[Obrazek: A7mRpZN.png]

Okno statystyk:
[Obrazek: KwI6dBb.png]

Okna dialogowe:
[Obrazek: 8hiYgkk.png]
[Obrazek: k4fkCN9.png]

Rozdziały:
[Obrazek: R1pZuzg.jpg]
[Obrazek: aTe3kS8.png]
[Obrazek: kPgEwcv.png]
[Obrazek: dk1XgRI.png]
[Obrazek: AwNDYkZ.png]
[Obrazek: i3QYv8N.jpg]

Runy i zwoje:
[Obrazek: n69Mo6Z.png]

Mikstury:
[Obrazek: HPhJ8n5.png]

Pierścienie i amulety:
[Obrazek: F3oRwgJ.png]

Żywność:
[Obrazek: gtJrG0X.png]

Księgi i dokumenty:
[Obrazek: 6Mg1WuJ.png]

Bronie:
https://imgur.com/a/FcfYhXn

Zbroje:
https://imgur.com/a/BjmbmOJ

Inne przedmioty:
https://imgur.com/a/60QC6Xu

Parę img z gry:
https://imgur.com/a/CUF1ayq

Wyróżniające się nowe animacje:
- sprint z Returninga 2.0
- ruchy postaci w postoju z Returninga 2.0

Gothic II NK:

Menu:
[Obrazek: m8ylY19.png]

Menu wczytywania:
[Obrazek: OJQYYyS.png]

Pasek wczytywania:
[Obrazek: nr6vlOy.png]

Pasek życia i many:
[Obrazek: UpPrQBg.png]

Dziennik:
[Obrazek: frpYtf3.png]

Okno statystyk:
[Obrazek: V8Zzvud.png]

Okna dialogowe:
[Obrazek: L9Nm0tV.png]
[Obrazek: VBDEb24.png]

Rozdziały:
[Obrazek: h4Lv1YV.png]
[Obrazek: JJgpGZg.png]
[Obrazek: JJgpGZg.png]
[Obrazek: qKRJtoN.jpg]
[Obrazek: q7iR9xw.png]
[Obrazek: DpuA5nf.png]

Runy i zwoje:
[Obrazek: VhtrR9a.png]
[Obrazek: khooTPa.png]
Mikstury, żywność, rośliny:
[Obrazek: SgHArUr.png]

Amulety, pierścienie, pasy:
[Obrazek: XhpkNRK.png]



Księgi, dokumenty i tablice:

[Obrazek: chTwRAg.png]
[Obrazek: 3BbaPat.png]

Bronie:
https://imgur.com/a/TOFZkGX

Zbroje:
https://imgur.com/a/nLVJ7lM

Inne przedmioty:
https://imgur.com/a/ByCHCeo

Parę img z gry:
https://imgur.com/a/JRnTdRC

Wyróżniające się nowe animacje:
- sprint z Returninga 2.0
- ruchy postaci w postoju z Returninga 2.0
- fikołki na boki z Returninga 2.0 gdy się ma wyuczoną akrobatykę

Wykonanie mixa
Panker / PankerGames


Instalacja:
Gothic I:
W przypadku G1 wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą Gothic i podmieniasz jeśli o to poprosi)
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4F

Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic I przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - WorldsLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GI - AnimsMix
* GI - MeshesMix
* GI - TexturesPatch
* GI - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GI - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GI - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości


Gothic II:
Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic II przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - WorldsLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GII - AnimsMix
* GII - AnimsMix_for_Ret2.0_&_Ret2.0AB.vdf ----->  jeśli masz zamiar grać w Returning 2.0 lub Returning 2.0 AB to wgrywasz ten plik zamiast "GII - AnimsMix"
* GII - MeshesMix
* GII - Patch_fot_L'hiver -----> patch tylko dla L'hiver
* GII - Patch_for_Ret2.0 -----> patch tylko dla Returning 2.0
* GII - Patch_for_Ret2.0AB -----> patch tylko dla Returning 2.0 AB
* GII - Chapters  -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GII - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GII - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
* GII - OtherHeads -----> opcjonalnie, inne twarze, które wystąpiły w oryginalnej grze w wyższej rozdzielczości
* GII - HumansBodiesTextures -----> opcjonalnie, zmienione tekstury niektórych ciał w wyższej rozdzielczości
* GII - AlternativeLeatherArmor -----> opcjonalnie, zmienia wygląd skórzanego pancerza na taki https://i.imgur.com/qDkLCVj.png



Download:
http://bit.ly/31gMHjS
(zawiera wszystkie dotychczasowe aktualizacje)


Normalmapy jeśli masz zamiar grać z DX11
Wygenerowane przeze mnie normalmapy dla tekstur możesz pobrać z linku poniżej. Normalmapy zrobiłem w dwóch wersjach, jedna z oryginalnymi rozdzielczościami, a druga o nazwie 'light' gdzie rozdzielczość każdej normalmapy została zmniejszona o połowę. Wersja "light" stworzona oczywiście dla słabszych komputerów, ale to zależy od Ciebie którą wersję wybierzesz.

Instalacja:
Po otwarciu pobranych normalmap ujrzysz foldery:
* GI - Normalmaps Patch
* GI&GII - Normalmaps
* GII - Normalmaps Patch
* GII - Normalmaps Patch for L'hiver
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB

Aby zainstalować normalmapy dla Gothic I przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GI - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.

Aby zainstalować normalmapy dla Gothic II NK przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GII - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację L'hiver to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for L'hiver' i nadpisujesz pliki.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0' i nadpisujesz pliki.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 AB to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB' i nadpisujesz pliki.

Download:
Wersja zwykła:
http://bit.ly/2Uh6kXB
Wersja light:
http://bit.ly/2Om3VHt


To tyle, życzę miłej gry
Odpowiedz
#2

https://imgur.com/NG0QJOp
Odpowiedz
#3

(03-08-2019, 20:52)Banmin napisał(a):  https://imgur.com/NG0QJOp

Witaj, wgrałeś do G1 do folderu Data tylko te pliki, które są podpisane Gothic I albo Gothic I&II?
Odpowiedz
#4

Gothic I&II Textures Mix 1,2,3,4 i ten patch z (not for Returning)
Chyba, że źle zrozumiałem i te pliki z numerkami to są jakieś odzielne paczki tekstur
Odpowiedz
#5

(03-08-2019, 21:50)Banmin napisał(a):  Gothic I&II Textures Mix 1,2,3,4 i ten patch z (not for Returning)
Chyba, że źle zrozumiałem i te pliki z numerkami to są jakieś odzielne paczki tekstur

Do G1 wgrywasz:
- Gothic I&II Textures Mix 1, 2, 3, 4
- Gothic I&II Textures Mix Patch (not for Returning mod)
- Gothic I&II Sounds Mix
- Gothic I&II New Sprint Animation
- Gothic I&II Meshes Mix
- Gothic I Anims Mix
- Gothic I Meshes Mix Patch
- Gothic I Textures Mix Patch

Do G2 wgrywasz:
- Gothic I&II Textures Mix 1, 2, 3, 4
- Gothic I&II Textures Mix Patch (not for Returning mod)
- Gothic I&II Sounds Mix
- Gothic I&II New Sprint Animation
- Gothic I&II Meshes Mix
- Gothic II Anims Mix
- Gothic II Textures Mix Patch
- Gothic II Textures Mix Patch (only L'hiver mod)
Odpowiedz
#6

Post zaktualizowany o prezentację G1 oraz obszerniejszą instalację.
Odpowiedz
#7

Aktualizacja paczki:
- wyeliminowałem błędy graficzne, które występowały na przykład w modzie Banda Quentina
- wyeliminowałem błędy związane z animacjami (prawdopodobnie)
- dodałem animację człowieka gdy stoi w G1 i G2 (są to te animacje z Returning 2.0)
- dodałem animację przewrotu/fikołka w lewo i w prawo gdy się ma akrobatykę w G@ (są to te animacje z Returning 2.0)
- animacja nowego sprintu została zintegrowana ze wszystkimi animacjami
- dodałem prezentację Gothic II
- zmieniłem nazwy plików .vdf, aby instalacja była łatwiejsza
- od teraz jest możliwość wyboru, czy chce się mieć nowe menu, nowe paski życia itp oraz nowy ekwipunek
Odpowiedz
#8

Świetny mod, wielkie dzięki za wstawkę :)

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#9

(11-11-2019, 06:58)Traveling man napisał(a):  Świetny mod, wielkie dzięki za wstawkę :)

Pozdrawiam.

Jasne, miłej gry :D Jakbyś napotkał na jakieś błędy to nie pogardziłbym taką informacją  :)
Odpowiedz
#10

Aktualizacja pliku (GI) TexturesMix_Patch - pobrać i zamienić z poprzednim
- zmiana czterech tekstur zbroi dla Gothic I
http://www.mediafire.com/file/yv75w9hf8n...h.vdf/file
Screeny - https://imgur.com/a/OptQ6Qn
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: AhnBael, Pavlox, 7 gości