Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[AB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki

Pytanie kieruje do najlepszych w tego moda. Gram na wersji z 15 maja. Czy mozna dodać Snipsa do obozu czy to sie zmienilo i juz nie dołacza.Jezeli dam mu rudde z zadania to idzie do tawerny i nie ma tam opcji na dolaczenie. Jezeli rude oddam tylko weżowi, to Snipes jest na farmie u Lombarta i tez nie ma opcji dolaczenia wiec pytam on dołacza czy nie???? jesli ktos moze ograc to dam zapis z 3 rozdzialu przed oddaniem rudy węzowi/snipowi oraz z poczatkiem zadania "co z ta kopalnia"
https://wrzucplik.pl/pokaz/2074684---ovwp.html to jest mój zapis sprawdźcie czy u was normalnie dołączy

Wystapil u mnie kolejny problem. Nie wiem jak ale mag ognia ktory daje zadanie na zdobycie 3 zwojow na niepamiec nie chce mi dac zadania. na poczatku z nim szybko przeklikalem i wychodzilo z tego cos jakbym wiedział ze zlecił zabójstwo ignaza. tyle ze ignaz żyje. A mag za kazdym razem jak chce do niego zagadac to mowi mi cos w stylu"wiesz co masz teraz zrobić" po czym przerywa rozmowę. zwój niepamięci na niego nic nie zmienia. jeżeli wczytam zapis z początku rozdziału 3 to mag normalnie rozmawia i daje zadanie.Tyle ze mi sie nie chce 4 raz od nowa robic 3 rozdzial... na ruskim forum coś znalazłem jako by inny gracz mial problem z wężem mianowicie w dialogu nie spróbował go zaprosić do obozu przez co opcja przepadała. i tam ktoś doradził mu uruchomienie programu GVE i zmianie powiedzmy opcji u węża tak ze wychodziło na to jako by gracz jeszcze z nim nie rozmawiał i w efekcie mógł go zaprosić znowu do obozu. Czy ktoś pomoże mi z tym zrozumieć jak się posłużyć tym GVE i zmienić to chyba u Hyglasa maga( chyba tak się nazywa) oraz u Sipsa( bo nie mam u niego opcji żeby dołączył do obozu mimo ze mam retorykę na 100 i dałem mu rude z zadania "i co z ta ruda")
Odpowiedz

Witam. Gram na wersji z AB i mam problem z zadaniem "Zaginieni bez wieści". Po rozmowie z Jerganem, Talbinem i Garondem udałam się do miasta orków, ale wejście do kopalni jest zamknięte i otoczone magią. W jaki sposób można otworzyć kraty? Zwój teleportacji i przemiany nie działają, próba podejścia bliżej do krat kończy się śmiercią Bezimiennego. Wybiłam wszystkich orków z miasta, ale żaden z nich nie miał przy sobie klucza, nie mogę też znaleźć pasującego przełącznika, który by otworzył kraty.
Odpowiedz

(03-08-2020, 16:45)SophieHatter napisał(a):  Witam. Gram na wersji z AB i mam problem z zadaniem "Zaginieni bez wieści". Po rozmowie z Jerganem, Talbinem i Garondem udałam się do miasta orków, ale wejście do kopalni jest zamknięte i otoczone magią. W jaki sposób można otworzyć kraty? Zwój teleportacji i przemiany nie działają, próba podejścia bliżej do krat kończy się śmiercią Bezimiennego. Wybiłam wszystkich orków z miasta, ale żaden z nich nie miał przy sobie klucza, nie mogę też znaleźć pasującego przełącznika, który by otworzył kraty.
musisz pogadac z wodzem orkow w tym miescie i najpierw zabic dla niego demona na bagnach a dopiero pozniej(i tez retoryki trzeba) pozwoli ci wejsc do kopalni
orkow w miescie sie nie zabija raczej tylko potrzebujesz broni ulu mulu i oni wtedy cie nie atakuja a ty wykonujesz dla nich zadania. kiedys z tego co pamietam to wodz orkow byl niesmiertelny..

daj reputacje ciulu! Bo inaczej uznaję że nie warto wam pomagać
Odpowiedz

(03-08-2020, 18:28)grekoimper napisał(a):  
(03-08-2020, 16:45)SophieHatter napisał(a):  Witam. Gram na wersji z AB i mam problem z zadaniem "Zaginieni bez wieści". Po rozmowie z Jerganem, Talbinem i Garondem udałam się do miasta orków, ale wejście do kopalni jest zamknięte i otoczone magią. W jaki sposób można otworzyć kraty? Zwój teleportacji i przemiany nie działają, próba podejścia bliżej do krat kończy się śmiercią Bezimiennego. Wybiłam wszystkich orków z miasta, ale żaden z nich nie miał przy sobie klucza, nie mogę też znaleźć pasującego przełącznika, który by otworzył kraty.
musisz pogadac z wodzem orkow w tym miescie i najpierw zabic dla niego demona na bagnach a dopiero pozniej(i tez retoryki trzeba) pozwoli ci wejsc do kopalni
orkow w miescie sie nie zabija raczej tylko potrzebujesz broni ulu mulu i oni wtedy cie nie atakuja a ty wykonujesz dla nich zadania. kiedys z tego co pamietam to wodz orkow byl niesmiertelny..

Wódz orków jest już dawno martwy, ale i tak nie gadał ze mną, tylko atakował po podejściu. Nie był nieśmiertelny. Nie robię zadań dla orków bo wybijam je tak samo jak resztę potworów z GD
Odpowiedz

(03-08-2020, 18:56)SophieHatter napisał(a):  
(03-08-2020, 18:28)grekoimper napisał(a):  
(03-08-2020, 16:45)SophieHatter napisał(a):  Witam. Gram na wersji z AB i mam problem z zadaniem "Zaginieni bez wieści". Po rozmowie z Jerganem, Talbinem i Garondem udałam się do miasta orków, ale wejście do kopalni jest zamknięte i otoczone magią. W jaki sposób można otworzyć kraty? Zwój teleportacji i przemiany nie działają, próba podejścia bliżej do krat kończy się śmiercią Bezimiennego. Wybiłam wszystkich orków z miasta, ale żaden z nich nie miał przy sobie klucza, nie mogę też znaleźć pasującego przełącznika, który by otworzył kraty.
musisz pogadac z wodzem orkow w tym miescie i najpierw zabic dla niego demona na bagnach a dopiero pozniej(i tez retoryki trzeba) pozwoli ci wejsc do kopalni
orkow w miescie sie nie zabija raczej tylko potrzebujesz broni ulu mulu i oni wtedy cie nie atakuja a ty wykonujesz dla nich zadania. kiedys z tego co pamietam to wodz orkow byl niesmiertelny..

Wódz orków jest już dawno martwy, ale i tak nie gadał ze mną, tylko atakował po podejściu. Nie był nieśmiertelny. Nie robię zadań dla orków bo wybijam je tak samo jak resztę potworów z GD
To nie wejdziesz tam

daj reputacje ciulu! Bo inaczej uznaję że nie warto wam pomagać
Odpowiedz

Arenę w mieście orków trza było ulu mulu zrobić nie?
Odpowiedz

(04-08-2020, 08:47)BishopBS napisał(a):  Arenę w mieście orków trza było ulu mulu zrobić nie?
Bodajże tylko na pierwszą walkę
Odpowiedz

szlag było mi zrobić duale pod dwurękę
Odpowiedz

Cześć! Dwa szybkie pytanka:

1. Jak najwydajniej (albo chociaż w ogóle) dobić umiejętność alchemii do 50? Jedyne PN jakie na razie wbiłem w alchemię to mikstury many do eliksiru ducha, ale nawet na eliksirach many mogę dobić tylko 47. Uznałem to za stratę korzeni i wczytałem poprzedni save.

2. Czy mag wody może się nauczyć run leczenia? Jeśli tak to gdzie?
Odpowiedz

(07-08-2020, 13:53)Jeod napisał(a):  Cześć! Dwa szybkie pytanka:

1. Jak najwydajniej (albo chociaż w ogóle) dobić umiejętność alchemii do 50? Jedyne PN jakie na razie wbiłem w alchemię to mikstury many do eliksiru ducha, ale nawet na eliksirach many mogę dobić tylko 47. Uznałem to za stratę korzeni i wczytałem poprzedni save.

2. Czy mag wody może się nauczyć run leczenia? Jeśli tak to gdzie?
1. rób mikstury z pokrzyw w końcu dobijesz do 50
2. u Gallahada jak zrobisz dla niego questa by wrócił do ratusza i wybierzesz naukę magii
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: grammky, jano999, 20 gości