Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1
Pełna lokalizacja PL 

[Obrazek: DQJr59S.png]

Opis modyfikacji:

LCTM (Logic-Content-Trophys-Mod) to projekt Lukasa i Anselma, który w zamyśle ma jedynie w niewielkim stopniu poszerzyć podstawkę.
Pobudki do stworzenia tego typu modyfikacji były różne. Jedną z największych było to, że twórcy chcieli zobaczyć w grze coś nowego, jednak nie ingerując w takim stopniu w głosy czy tekstury, jak to robi chociażby Quest Pack 4.
Zauważymy między innymi nowe oraz zmienione potrawy, mikstury czy przepisy, nowe sposoby dostania dodatkowych punktów reputacji u Asasynów, nowe trofea myśliwskie, dodatkowe zadania, nowe potwory, przetapianie rudy, możliwość ofiarowania kamienia teleportacyjnego naszym towarzyszom, zmiany w balansie i wiele więcej. Wszystko jest w pełni udźwiękowione oryginalnymi głosami. Nie uświadczycie żadnych niemych dialogów.

Video wyraża więcej niż 1000 słów, dlatego zapraszamy jeszcze do krótkiej prezentacji:


Przetłumaczyłem praktycznie wszystko, co się dało, dlatego chętni będą mieli co nieco do poczytania.

Przewodnik:



[Obrazek: qUlShSg.jpg]

Zmiany ogólne:

* Nowe oraz zmienione potrawy, mikstury czy przepisy
* Nowe trofea myśliwskie
* Przetapianie rudy w piecu
* Możliwość ofiarowania kamienia teleportacyjnego naszym towarzyszom
* Drobne zmiany w balansie
* Nowe zadania
* Drobne zmiany w teksturach
* Zintegrowany „Magic Mod”
* Nowe sposoby dostania dodatkowych punktów reputacji u Asasynów
* Nowe potwory
* Pełne tłumaczenie oraz udźwiękowienie w języku polskim

Mikstury i potrawy

Wcześniej właściwie nie opłacało się gotować chociażby gulaszu, bo przywracał stosunkowo niewiele energii życiowej i dużo przystępniej było wypić miksturę leczniczą. Aby temu przeciwdziałać, zmodyfikowano wartości potraw oraz dodano nowe przepisy. Powinno to zatrzymać was przy kotle chociaż na chwilę dłużej.

[Obrazek: kSh72PF.jpg]

Punkty reputacji na wejście do Ishtar

Wcześniej, aby zdobyć wystarczającą sumę punktów reputacji i móc do niego legalnie wejść, trzeba było wyprawić na tamten świat Magów Wody. Aby pozbyć się wyrzutów sumienia, dodano kilka nowych sposobów zaplusowania sobie u Asasynów. Teraz można zdobyć aż 26 dodatkowych punktów.

Teleportacja naszych towarzyszy

Jednym z najprzyjemniejszych urozmaiceń jest niewątpliwie możliwość podarowania kamienia teleportacyjnego któremuś z naszych czterech przyjaciół, co ułatwi nam potyczki z uporczywymi przeciwnikami i nie każe nam ciągnąć ich ze sobą w razie potrzeby przez pół kontynentu. Potrzebne nam jedynie dwa kamienie do tego samego miejsca — jeden dla naszego towarzysza, drugi dla nas.

Magic Mod

Celem tego submoda była zmiana nakierowywania takich zaklęć jak fala mrozu, burza gradowa, bąbel czasowy, ognisty deszcz, fala płomieni czy eksplozja lodu.
To znaczy, że czar nie jest teraz rozpraszany wokół naszego bohatera, jak to miało miejsce wcześniej, tylko skupia się bardziej na celu.

[Obrazek: ZNPXHKT.jpg]

Boskie zaklęcia

Gracz ma teraz możliwość nauczenia się najpotężniejszych zaklęć jeszcze przed obraniem ścieżki danego boga. Oczywiście są one odpowiednio drogie. Ponadto jeśli wyuczymy się dwóch lub więcej zaklęć u dwóch różnych bogów, to u tego trzeciego już ten przywilej przepada.

Potwory

Tutaj są trzy duże zmiany. Niektóre potwory oferowały niewiele trofeów lub nawet wcale. Zostało to częściowo zmienione, ponieważ przy monstrach pokroju smoka kompletnie to nie pasowało. Teraz nowe trofea można zdobyć z takich stworzeń jak:
smok, potwór, strażnik świątynny, główny kapłan ożywieńców, szkielet, bizon, włochaty bizon, nosorożec, dzik, warg, gargulec, pełzacz/pełzacz-wojownik i pełzacz piaskowy.
Oczywiście tak jak wcześniej trzeba posiadać ku temu odpowiednie umiejętności.
Dodano również nowe potwory. Należą do nich nowy nieumarły kapłan, biały jeleń, biały szabloząb czy królowa pełzaczy.

[Obrazek: 4kQZDoo.jpg]

I jeszcze jedna ważna rzecz: respawn. Kiedy tylko przerzedziliśmy okolicę i wybiliśmy większość potworów, drogi później świeciły pustkami. Właśnie dlatego zaimplementowano „komendę spawn” w niektórych dialogach. Po rozmowie z niektórymi postaciami w określonych miejscach pojawiają się nowe zwierzęta. Wszystko jednak odbywa się losowo, żeby nie doprowadzić do nadużyć. Dzięki temu gra staje się bardziej dynamiczna, a gracz czuje, że środowisko zmienia się wraz z nim.

Tekstury

Nie było tutaj za wiele zmieniane, ponieważ uznano, że Gothic 3 prezentuje się całkiem solidnie pod tym względem. Pojawiły się tylko tekstury skały i trawy z HyperTexturePack i parę mniej istotnych, jak na przykład jaszczury poniżej.

[Obrazek: U1YA7Fj.png]

[Obrazek: wnhqDZz.jpg]

Ekrany ładowania

Stare ekrany ładowania zostały częściowo zastąpione nowymi. Motywu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, wyglądają po prostu lepiej.

Przed i po:

[Obrazek: xkvQEvs.png]

[Obrazek: ODCmS2n.png]

Zadania

Do modyfikacji dodano dwa rodzaje zadań. Jednym z nich są zlecenia polegające na zabiciu kogoś. Można je wykonać bez przyjmowania ich od zleceniodawcy. Po spełnieniu określonych warunków dostaje się po prostu doświadczenie i czasami jakieś premie do atrybutów.
Pozostałe przypominają normalne zadania, a wszystkie nowe kwestie są w pełni zdubbingowane oryginalnymi głosami. Niektóre nie tak łatwo znaleźć, ale w razie czego zapraszamy do solucji.

Lista nowych przedmiotów

Bronie
— Wzmocniona kusza najemnika + projekt
— Bełt śmierci
Pancerze
— Amuletu Żywiołów + projekt
— Smocza zbroja + projekt
Rośliny/żywność/mikstury…
— Ogórek
— Surowe i pieczone smocze mięso + przepis
— Schab po myśliwsku + przepis
— Kompot + przepis
— Oko gargulca
— Magiczna zupa + przepis
— Dziczyzna
— Wino
— Potrawka z grzybów + przepis
— Sałatka + przepis
— Solidny gulasz + przepis
— Mikstura przemiany w smoka + przepis
— Eliksir siły + przepis
— Eliksir łowów + przepis
— Eliksir siły życiowej + przepis
— Eliksir koncentracji + przepis
— Ekstrakt many + przepis
— Czysta Nordmarska Starka + przepis
— Trucizna + przepis
Pisma
— Przepis na chleb ciasteczkowy
— Przepis na ekstrahowanie siarki
— Projekt do wykucia kostura z ostrzem
— Notka „Publiczne obwieszczenie”
— List od Gunocka
— List „Wspomnienia rycerza”
— List do Flinta
— „Bazgroły”
— Notka „Lista składników Runaka”
Reszta
— Tłuszcz
— Smocza skóra
— Smocze łuski
— Smocze serce
— Smocza krew
— Jajniki
— Płytka z pancerza pełzacza
— Skrzydło gargulca
— Skrzydło gargulca piaskowego
— Żądło strażnika świątynnego
— Oko strażnika świątynnego
— Kość
— Skręt z bagiennego ziela + przepis
— Ziarna czerwonego pieprzu
— Forma odlewnicza pod sztabki złota
— Forma odlewnicza pod zwykłe sztabki
— Sztabka złota
— Pył śmierci + przepis
— Kamień Żywiołów
— Karwasze (część smoczej zbroi) + projekt
— Nagolenniki (część smoczej zbroi) + projekt
— Napierśnik (część smoczej zbroi) + projekt
— Wewnętrzny krój (część smoczej zbroi) + projekt


[Obrazek: Ja1ggx3.jpg]
[Obrazek: NLlWgvN.jpg]



Solucja:



1) Zlecenia:

* Zabij 30 jeleni = 900 PD + 1 DEX
* Zabij 4 smoki = 3000 PD + 3 DEX
* Zabij 15 ogrów = 1200 PD + 2 STR
* Zabij 30 szablozębów = 1200 PD + 1 STR
* Zabij 15 ścierwojadów = 250 PD
* Zabij 20 szkieletów i 30 zombie = 1200 PD + 2 STR
* Zabij 10 świń, 10 kurcząt i 5 krów = 250 PD
* Zabij białego jelenia = 500 PD + 1 DEX
* Zabij swoich czterech przyjaciół (easter egg) = 500 PD

2) Zadania:

Ofiara dla Amula
Po prostu przekaż mu określoną sumę złota trzy razy z rzędu.
Nagroda: 4 PR u Asasynów + 250 PD

Kamień Żywiołów
Podczas rozmowy z Ballockiem pojawia się orkowy posłaniec (Ballock to ten przywódca łowców druidów). Kiedy go zabijemy, znajdziemy przy jego truchle wiadomość. Jest tam wzmianka o tym, że Runak potrafi stworzyć Kamień Żywiołów. Kiedy zagadamy go na ten temat, wręcza nam listę składników. Załatwiamy je, zanosimy do druida, a w zamian dostajemy ów kamień.
Nagroda: 250 PD

Ułatwiony dostęp do Ishtar u Asama
Wręczamy Asamowi 50 000 złotych monet.
Nagroda: 5 PR u Asasynów + 100 PD

Sztabki złota do skarbca Zubena
Poszukajcie w Bradze notki „Publiczne obwieszczenie”. Zadanie zaczyna się po jej przeczytaniu. Musimy zebrać wystarczająco dużo złotych samorodków i przetopić je w piecu na sztabki. Do tego celu potrzebujemy formy odlewniczej, którą z kolei dostajemy jedynie od Ingvara, kiedy posiadamy w Nordmarze co najmniej 15 punktów reputacji. Gdy tylko będziemy w posiadaniu 20 sztabek, możemy je oddać Asamowi, strażnikowi bramy Ishtar.
Nagroda: 7 PR u Asasynów + 1000 PD

Pokaż się jako Asasyn
Pokażcie się Asamowi w jednym z trzech pancerzy Asasyna (musicie go mieć na sobie).
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 100 PD

Dostęp do Ishtar
Pokonaj czempiona w Mora Sul.
Nagroda: 2 PR u Asasynów + 1500 PD

Chroń Zarkosa
Rozmawiamy z łowcą lwów Zarkosem koło Ishtar. Podczas pogawędki zostajemy zaatakowani przez lwy. Zabijamy je, po czym zwracamy się ponownie do Asasyna.
Nagroda: 2 PR u Asasynów + 400 PD

Wóda dla Mojoka
W pierwszej kolejności musimy przeczytać wiadomość od Tipplera w gospodzie Flinta. Jeśli rozdacie orkom wódę, a Tippler dostanie składniki do Nordmarskiej Starki, pojawi się wam opcja kupienia u niego przepisu na czystą Nordmarską Starkę. Kiedy ją uwarzy, a mieliście już przyjemność oddać Mojokowi Nordmarską Starkę, dostaniecie możliwość podarowania orkowi trunku jeszcze raz. Zadanie przechodzi do zaliczonych, kiedy oddacie mu destylowaną Starkę.
Nagroda: 1 PR u orków + 500 PD

Grzyby dla Augustino
Po krótkiej pogawędce z Augustino przynosimy mu 5 × Dziwny grzyb, 5 × Rosa poranna i 5 × Demoniczny grzyb.
Nagroda: 200 PD

Sprzedawca artefaktów
Zanieś Faesulowi 7 kamiennych tablic kapłanów. Do znalezienia na polu ruin Al Shedim.
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 1000 PD

Sprytny przedsiębiorca
Zanieś Faesulowi 3 zwoje badaczy. Do znalezienia na polu ruin Al Shedim.
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 1000 PD
(ALBO)
Chuda płaca za dobrą pracę
Zanieś Ilji 3 zwoje badaczy. Do znalezienia na polu ruin Al Shedim.
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 1000 PD

Ilja i mania artefaktów
Zanieś Ilji 7 figurek wojowników. Do znalezienia na polu ruin Al Shedim.
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 1000 PD

Ilja i mania artefaktów
Zanieś Ilji 5 kufli uzdrowicieli. Do znalezienia na polu ruin Al Shedim.
Nagroda: 1 PR u Asasynów + 1000 PD

3) Przedmioty (nie do kupienia):

► Projekt do wykucia wzmocnionej kuszy najemnika — Dostajemy od Yorika po zadaniu z paczkami z bronią.
► Projekt do wykucia Amuletu Żywiołów — Można nabyć po zadaniu związanym z przyniesieniem szczawiu królewskiego Ur-Goshowi.
► Projekt do wykucia smoczej zbroi — W jaskini na wybrzeżu Myrtany (tam, gdzie znajduje się posąg Króla Rhobara).
► Projekt do wykucia karwaszy (część smoczej zbroi) — W jaskini nad chatą Runaka.
► Projekt do wykucia nagolenników (część smoczej zbroi) — W posiadaniu arcykapłana w świątyni Mora Sul.
► Projekt do wykucia napierśnika (część smoczej zbroi) — W grobie w ruinach Mora Sul.
► Projekt do wykucia wewnętrznego kroju (część smoczej zbroi) — W klasztorze w Nordmarze, w bibliotece.
► Projekt do wykucia kostura z ostrzem — U szamanów w Geldern na stole.
► Przepis na eliksir siły — Po zadaniu z Tunelowym Bulgotem u Ugolfa za 5 skór i kłów szablozęba.
► Przepis na eliksir łowów — Na wyspie przed Bakareshem na ołtarzu.
► Przepis na eliksir siły życiowej — W domu Aschnu.
► Przepis na czystą Nordmarską Starkę — U Tipplera po zadaniu z przyniesieniem roślin.
► Przepis na pieczone smocze mięso — Leży w chacie Renwika.
► Przepis na ekstrahowanie siarki — W namiocie Zarkosa.
► Przepis na pył śmierci — W wielkiej jaskini przy Monterze.
► Przepis na truciznę z olbrzymiego żądła — Bakaresh. W pierwszej części świątyni na półce z książkami.
► Przepis na miksturę przemiany w smoka — Można kupić u Amula, ale tylko wtedy, jeśli mamy przynajmniej 40 punktów reputacji w Bakareshu.
► Wspomnienia rycerza — W klasztorze w Nordmarze, w bibliotece.
► Notka nieumarłego kapłana — W jaskini w pobliżu chaty Runaka.
► Ziarna czerwonego pieprzu — 1) Chata Gambala. 2) Stół Daro. 3) Jaskinia pod Cape Dun. 4) W posiadaniu Nemroka. 5) Klasztorna biblioteka → Reszta do kupienia…
► Kamień Żywiołów — Zadanie z Runakiem (patrz wyżej).
► Jajo królowej pełzaczy — W wielkiej jaskini koło Montery.

4) Wskazówki:

► Kiedy zbierzecie już artefakty w ruinach Al Shedim, możecie je sprzedać u Ilji, Aldo i Faesula. (Zwróćcie uwagę na ofertę! Być może któryś z nich oferuje lepszą cenę od pozostałych)
► Wymiana specjalna u Ingvara dostępna jest dopiero, kiedy mamy przynajmniej 15 punktów reputacji w Nordmarze.
► Xardas sprzedaje parę zwojów.
► Nie sprzedawajcie wszystkich przedmiotów, na jakie natkniecie się po drodze. Wiele z nich przydaje się później do dalszej obróbki.


Lista zmian:



1.2.5

+ Przetłumaczono parę opisów przedmiotów na angielski
+ Ugolf sprzedaje przepis na eliksir siły dopiero, kiedy zaliczymy jego zadanie z piciem
+ Naprawiono drobny bug przy przesyłce dla Ugolfa
+ Update komendy spawn Hilfe

1.2.4

+ Pozbyto się opcji dotyczącej bogów pod komendą sh
+ PN za boskie zaklęcia w klasycznym balansie, od 7 do 10
+ Naprawiono błąd, przez który można było wymieniać skóry lodowych wilków na magiczną rudę bez posiadania tych skór
+ Poprawiony błąd gramatyczny (sh)

1.2.3

+ Dostosowanie do Alternatywnego Balansu
~ Dostosowanie szablonów
~ Dostosowanie informacji
~ Dostosowanie Magic Moda

1.2.2

+ Bugfix Podróż duszy <--> Otwieranie zamków

1.2.1

+ Naprawiono notkę „Publiczne obwieszczenie”

1.2

+ Zmiany balansu przy przepisach
+ Upiększono wygląd przedmiotów
+ Nowy wygląd smoczego mięsa
+ Poprawiono bugi
+ Przerobiono instalkę
+ Przerobiono i naprawiono ge3.ini
+ Dodano angielskie tłumaczenie
+ Dodano rosyjskie tłumaczenie
+ Dodano rosyjski dubbing
+ Zmieniono ekrany ładowania
+ Ulepszono loadscreen
+ Naprawiono łup piaskowego topielca
+ Przemianowano pierścień obrony
+ Zadanie u Asama (20 sztabek złota) uaktywnia się po przeczytaniu listu
+ Poprawiono po raz kolejny zadanie u Mojoka
+ Zmieniono rutyny Ballocka
+ Dodano wiadomość o gorzale Tipplera
+ Zmieniono dialog u Tipplera
+ Dodano Augustino
+ Dodano zadanie u Augustino
+ Dodano wymianę specjalną u Augustino
+ Dodano napisy do plików SVM

1.1

+ Naprawiono zadanie u Mojoka
+ Dodano Gornowi możliwość teleportacji do Bragi
+ Umieszczono kamień teleportacyjny do Bragi w Bradze
+ Dodano możliwość przekazania komuś kamienia teleportacyjnego
+ Zaimplementowano teleportację u Diego
+ Zaimplementowano teleportację u Miltena
+ Zaimplementowano teleportację u Lestera

1.02

+ Poprawiono szablon przepisu smoczego mięsa (ponownie)

1.01

+ Naprawiono podpisy zwojów u Xardasa
+ Poprawiono szablon przepisu smoczego mięsa

1.0

+ Zmieniono efekt sprzężenia zwrotnego
+ Naprawiono informacje Aldo
+ W pełni naprawiono białego szablozęba
+ Dodano skórę piaskowego topielca
+ Dodano eliksir łowów
+ Dodano przepis na eliksir łowów
+ Dodano smoczą krew

0.9b

+ Dodano pomoc do LCTM komendą sh
+ Dodano ducha (spawnuje wszystkie nowe przedmioty z LCTM)
+ Edytowano ge3.ini (zwiększono zasięg widoczności oraz zmieniono czcionkę)
+ Dodano kompatybilność z patchem 1.75
+ Rozszerzono loadscreen przed rozgrywką o napis LCTM

0.9

+ Zaimplementowano do świata jaja królowej pełzaczy oraz przepis na eliksir siły życiowej
+ Dodano wiele nowych obiektów na plaży koło Ardei
+ Wzięto efekty wodotrysków, fal, zaklęcia światła (w ręku) oraz kryształów lodu z modyfikacji „Effect Mod”
+ Poprawiono efekt sprzężenia zwrotnego
+ Dodano możliwość wyuczenia się boskich zaklęć bez decydowania się na któregoś boga (pod pewnymi warunkami)
+ Tekstura dla białego szablozęba
+ Tekstura dla jaja królowej pełzaczy
+ Dodano eliksir siły życiowej oraz przepis do niego
+ Jajo królowej pełzaczy
+ Dodano ognisko i stołek na plaży koło Ardei
+ Dodano freepointy na plaży koło Ardei
+ Dodano do świata włóczęgę, powsinogę i nieroba
+ NPC: Powsinoga
+ NPC: Nierób
+ Jajniki
+ Łupy za królową pełzaczy
+ Przemianowano nazwy trolli koło Faring na „Młody troll”
+ Stan z Silden nie walczy już po stronie orków

0.8

+ Dialog z włóczęgą
+ NPC: Włóczęga
+ Projekt do wykucia kostura z ostrzem
+ Eliksir koncentracji + przepis
+ Królowa pełzaczy
+ Grog
+ Przepis na truciznę z olbrzymiego żądła
+ Łupy za piratów
+ NPC: Pirat_2
+ NPC: Pirat_1
+ Ubranie pirata (z QP4)
+ NPC: Zbiegły niewolnik
+ Bandyci koło Domenika napadają pewnego kupca
+ NPC: Kupiec
+ Dodano w pełni do gry bełty śmierci
+ Nowe trofea do zdobycia z parskających potworów
+ Skóra parskającego potwora
+ Respawn nowych potworów wokół Trelis, Geldern, Okary i Silden
+ Zmniejszono znacznik na mapie
+ Niewielkie zmiany przy wartościach przedmiotów
+ Respawn nowych potworów wokół Faring, Vengardu, Ardei, Gothy i Montery
+ Drobne naprawy błędów
- Usunięto cuchnące mięso
+ Nowe zadanie u Mojoka
+ Dialog u Tipplera
+ Nowe zlecenie: „Zabij białego jelenia”
+ Pył śmierci + przepis
+ Nowy wygląd smoczego mięsa, surowego i pieczonego
+ Ze wszystkich szkieletów można teraz pozyskać kości
+ Dodano do gry białego jelenia
+ Nowa tekstura dla białego jelenia
+ Uwieczniono na ekranie ładowania logo LCTM
+ Przerobiono wygląd przedmiotów
+ Skorygowano wartość boskiego błysku
+ Skorygowano wartość mikstury many
+ Skorygowano wartość mikstury koncentracji
+ Skorygowano wartość mikstury wytrzymałości

0.7b

+ Normalmapa dla tekstury smoka
+ Nowa tekstura twarzy Lestera (z QP4)
+ Inne — Sortowanie ekwipunku według rodzaju przedmiotu
+ Dodano gdzieniegdzie dodatkowe łupy
+ Ekrany ładowania w lepszej jakości
+ Nowe zadanie u Runaka
+ Notka „Lista składników Runaka”
+ Smocza zbroja + przepis (tekstura z CM)
+ Skóra warga
+ Trofeum ze szkieleta
+ Wszyscy arcykapłani posiadają teraz kostur maga
+ Nowy główny kapłan ożywieńców (do misji)
+ „Bazgroły”
+ List „Wspomnienia rycerza”
+ Nowa tekstura trawy (z HyperTexturePack)
+ Lekko przyciemniono teksturę kamienia w miastach
+ Przerobiono ekwipunek gargulca
+ Skorygowano wartość skóry lodowego wilka
+ Skorygowano wartość wilczej skóry
+ Skorygowano wartość skóry lwa
+ Skorygowano wartość skóry rozkładającego się lwa
+ Skorygowano wartość skóry szablozęba
+ Skorygowano wartość skóry cieniostwora
+ Skorygowano wartość skóry trolla
+ Skorygowano wartość skóry bizona
+ Skorygowano wartość skóry dzika
+ Skorygowano wartość skóry krokodyla
+ Skorygowano wartość skóry zębacza
+ Skorygowano wartość skóry mrocznego zębacza
+ Skorygowano wartość skóry jaszczura
+ Skorygowano wartość skóry ognistego jaszczura
+ Skorygowano wartość języka ognistego jaszczura
+ Skorygowano wartość języka jaszczura
+ Skorygowano wartość rogu demona
+ Skorygowano wartość rogu czarnego trolla
+ Skorygowano wartość serca ognistego golema
+ Skorygowano wartość serca lodowego golema
+ Skorygowano wartość serca kamiennego golema
+ Skorygowano wartość rogu nosorożca
+ Skorygowano wartość rogu cieniostwora
+ Skorygowano wartość rogu bizona
+ Skorygowano wartość pęcherza z trucizną
+ Przerobiona szata Adanosa
+ Przerobiona tekstura smoka z QP4

0.6

+ Zadanie u Zarkosa
+ Dodatkowe 2 punkty reputacji u Asasynów za walkę na arenie z Angarem
+ Wewnętrzny krój + przepis
+ Nagolenniki + przepis
+ Karwasze + przepis
+ Napierśnik + przepis
+ Dodatkowe punkty reputacji u Asasynów za ofiarę dla Amula
+ Dodatkowy punkt reputacji u Asasynów za pokazanie Asamowi pancerza
+ Przerobione zaklęcia: Fala mrozu, Burza gradowa, Bąbel czasowy, Ognisty deszcz, Fala płomieni, Eksplozja lodu

0.5

+ Dzika arena
+ Gorn może się teleportować, jeśli jest naszym towarzyszem
+ W niektórych miejscach pojawiają się nowe zwierzęta (wybrzeże)
+ Zmiany w balansie dotyczące broni
+ Dodano marchewkowe pole

0.4

+ Bełt śmierci
+ List „Polecenia dla Ballocka”
+ NPC: Orkowy posłaniec
+ Tłuszcz
+ Wiele nowych opisów roślin
+ Nowe zlecenie
+ Magiczna zupa + przepis
+ Drobne zmiany balansu
+ Płytka z pancerza pełzacza (z QP4)
+ Cuchnące mięso
+ Łupy za gargulca
+ Oko gargulca
+ Skrzydło gargulca (z QP4)
+ Skrzydło gargulca piaskowego (z QP4)
+ Pieczone smocze mięso + przepis
+ Dodano oraz rozprowadzono ziarna czerwonego pieprzu
+ Kości
+ Skorygowano wartość skóry białego szablozęba

0.3

+ Nowe zlecenia
+ Punkt reputacji u Asasynów za zadanie u Asama
+ Możliwość przetopienia w piecu rudy żelaza
+ Kamień Żywiołów
+ Amulet Żywiołów + przepis
+ Wzmocniona kusza najemnika + przepis
+ Olbrzymie żądło
+ Oko duszy (z QP4; przerobione)
+ Łupy za strażnika świątynnego
+ Punkty reputacji u Asama dla Asasynów
+ Skorygowano wartość kosztowności

0.2

+ Notka „Publiczne obwieszczenie”
+ Czysta Nordmarska Starka + przepis
+ Możliwość przetopienia w piecu bryłek rudy żelaza
+ Możliwość przetopienia w piecu zardzewiałych mieczy
+ Możliwość przetopienia w piecu złotych samorodków
+ Możliwość przetopienia w piecu magicznej rudy
+ Wiele nowych opisów przedmiotów
+ Eliksir siły + przepis
+ Sztabki złota
+ Łupy za smoka
+ Smocze mięso
+ Przepis na miksturę przemiany w smoka
+ Ogórek
+ Forma odlewnicza pod sztabki złota
+ Forma odlewnicza pod zwykłe sztabki
+ Możliwość kupienia u Ingvara magicznej rudy
+ Możliwość kupienia u Ingvara sztaby czystej magicznej rudy
+ Możliwość przekupienia Asama
+ Łupy za pełzacza piaskowego
+ Dodano wiele przedmiotów do splądrowania z trucheł
+ Temmy z Silden nie walczy już po stronie orków
+ Naprawienie mikstury przemiany w smoka

0.1

+ Wiele nowych opisów przedmiotów
+ Nowa tekstura paladyna (z QP4)
+ Nowa tekstura skały (z HyperTexturePack)
+ Nowa tekstura ognistego jaszczura (z QP4/CM)
+ Nowa tekstura smoka (z QP4/CM)
+ Nowa tekstura jaszczura (z QP4/CM)
+ Nowa tekstura dzika (z QP4/CM)
+ Nowa tekstura topielca (z QP4/CM)
+ Ekstrahowanie siarki (z QP4)
+ Przepis na chleb ciasteczkowy
+ Mikstura przemiany w smoka (z QP4)
+ Potrawka z grzybów + przepis (z CM2.2)
+ Kompot + przepis (z CM)
+ Skręt + przepis
+ Gulasz (na siłę) + przepis
+ Sałatka + przepis
+ Schab po myśliwsku + przepis
+ Ekstrakt many + przepis
+ Smocza skóra
+ Smocze łuski
+ Smocze serce (z QP4)
+ Dziczyzna
+ Przerobiono gulasz + przepis
+ Przerobiono potrawkę z chrząszcza + przepis
+ Przerobiono pieczonego chrząszcza
+ Przerobiono ryż
+ Przerobiono mleko
+ Przerobiono owsiankę
+ Przerobiono szynkę
+ Przerobiono marchew
+ Przerobiono chleb
+ Przerobiono banana
+ Przerobiono jabłko
+ Przerobiono surowego chrząszcza
+ Przerobiono miksturę leczniczą
+ Przerobiono rybę
+ Przerobiono mięso
+ Przerobiono surowe mięso
+ Przerobiono gruszkę
+ Przerobiono jajo ścierwojada
+ Przerobiono truciznę
+ Przerobiono Nordmarską Starkę
+ Przerobiono ciastko
+ Przerobiono czerwone wino
+ Przerobiono Czarnego Rhobara
+ Skorygowano obrażenia ogrowego morgensterna
+ Skorygowano obrażenia Krush Taracha
+ Skorygowano obrażenia miecza dwuręcznego z rudy
+ Skorygowano obrażenia ostrego bełtu
+ Skorygowano obrażenia wybuchowej strzały
+ Skorygowano wartość skóry czarnego trolla




[Obrazek: uGuAFhB.png]


Kolejność instalacji:
1. Czysty Gothic 3
2. Patch 1.75.14
3. Mod LCTM PL

WAŻNE! Modyfikacja NIE JEST kompatybilna z Quest Packiem i Content Modem.

Dla tych, co lubią maksować grę, polecamy również mapę interaktywną: Klik


Credits:

Tłumaczenie, korekta i dubbing: Quasch
Sprawy techniczne: Thompson
Testy: GajuszJuliuszCezar, Quasch

Autorami modyfikacji są Lukas oraz Anselm.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Będzie ograny zaraz po Returningu. Brawa!

[Obrazek: comment_6QF5vikv4fUxxQ5ufs5T0WDpYEXBqEzR.gif]
Odpowiedz
#3

super, jest powod zeby ograc gothica 3 jeszcze raz! :) dziekuje za modyfikacje, na pewno bedzie to mila odskocznia od quest packa i content moda, ktore wprowadzaly wiele glupot w rozgrywce (a szczegolnie QP, kto gral ten wie)
Odpowiedz
#4

Czy tego moda można odpalić bez problemów na Gothicu w wersji 1.6? Pytam, bo chciałbym go sobie połączyć z Gothic 3 Retextured, który jest niekompatybilny z CP 1.75 (zostaje przez niego nadpisany).
Odpowiedz
#5

Nie wiem, sprawdź. :)

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#6

(15-10-2018, 22:02)Quasch napisał(a):  Nie wiem, sprawdź. :)

No cóż, sprawdziłem. Nie działa. Zresztą nic lepszego od Content Moda nie wymyślono. Pozostaje czekać na Lively Towns Mod i Community Story Project. ;]
Odpowiedz
#7

Jakby był kompatybilny z Content modem to chętnie. Na razie muszę sobie niestety odpuścić, choć mod wygląda ciekawie.
Odpowiedz
#8

Pytanie, kto uczy boskich zaklec adanosa?
Odpowiedz
#9

(02-11-2018, 06:44)Akkarin napisał(a):  Pytanie, kto uczy boskich zaklec adanosa?

Bez żadnych warunków? Saturas chociażby.

[Obrazek: zFtRxXG.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#10

Witam. Mod jest kompatybilny z Update Packiem? https://forum.worldofplayers.de/forum/th...pdate-Pack Jest to poprawka uzupełniająca do Community Patcha.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości