Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] Dirty Swamp PL — Opis modyfikacji
#1
Pełna lokalizacja PL 

[Obrazek: iUHYQRt.png]


Opis modyfikacji:

Dirty Swamp opowiada o niewolniku, który rozpoczyna swoją historię w jednej ze znienawidzonych przez siebie świątyń. Jak zwykle musi odwalać całą brudną robotę dla swojego nadzorcy, Sancheza. Potem jednak historia przybiera całkowicie inny obrót, a bezimienny protagonista ląduje w mrocznym świecie pełnym zadań i nieznanych postaci, w którym zmuszony jest odnaleźć się na nowo.


Cechy modyfikacji:

* Ok. 30 godzin rozgrywki
* Nowa historia, potwory, umiejętności, zaklęcia, soundtrack
* Różnorodne i satysfakcjonujące walki z bossami
* Ciekawa ścieżka maga
* Cztery poziomy trudności
* Trudne zagadki
* Łamanie czwartej ściany
* 36 osiągnięć na Spine
* Pełna polska lokalizacja [Obrazek: EHZW9GB.jpg]
— i wiele więcej —

Próbki dubbingu:




Screeny:



[Obrazek: AjmUGTM.jpg]
[Obrazek: t8oD7SX.jpg]
[Obrazek: N5QH6y9.jpg]
[Obrazek: 1wSG1mH.jpg]
[Obrazek: TeNnVg4.jpg]
[Obrazek: 02iskPX.jpg]
[Obrazek: a9z71B0.jpg]
[Obrazek: Z83zTTL.jpg]
[Obrazek: LkswsvT.jpg]
>>>  Download   <<<

Drugi link w razie czego: Klik

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.

Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik

UWAGA! Nie polecamy wybierać poziomu Hardcore nawet wprawionym graczom.

Znane problemy

Czasami wyrzuca mi grę podczas wczytywania

Użyj sztuczki z plikiem Shw32.dll (klik) albo odpal GothicStarter.exe w trybie zgodności z Windows XP (Service Pack 3).

Medytacja przestała mi działać

Trudno powiedzieć, czemu u niektórych tak się dzieje, ale w razie czego można to sobie zastąpić komendą call dia_mana_teach_5 (+5 mana) lub call dia_mana_teach_1 (+1 mana).

Przeszkadza mi picie mikstur pod spacją

Wejdź w DirtySwamp.ini i zmień ACTION_DRINK_HEALTH_BEST=KEY_SPACE na przykład na ACTION_DRINK_HEALTH_BEST=KEY_P.


Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:



1. Dotrzyj do pierwszego rozdziału.
2. Dotrzyj do drugiego rozdziału.
3. Dotrzyj do trzeciego rozdziału.
4. Dotrzyj do czwartego rozdziału.
5. Dotrzyj do piątego rozdziału.
6. Ukończ modyfikację na poziomie „Opowieść” lub wyższym.
7. Ukończ modyfikację na poziomie „Łatwy” lub wyższym.
8. Ukończ modyfikację na poziomie „Normalny” lub wyższym.
9. Ukończ modyfikację na poziomie „Hardcore”.
10. Pokonaj Ryanusa.
11. Pokonaj Ferisa.
12. Pokonaj Gorzaha.
13. Pokonaj Zorika.
14. Pokonaj Tarsesa.
15. Pokonaj Kasdeję.
16. Pokonaj Borgrizrasha.
17. Naucz się jednego zaklęcia Adanosa.
18. Naucz się obu zaklęć Adanosa.
19. Odbierz broń wykonaną z magicznej rudy.
20. Osiągnij najwyższy poziom mocy magicznej.
21. Zdobądź 110 punktów siły.
22. Zdobądź 110 punktów zręczności.
23. Pokonaj Borgrizrasha bez pomocy Krusha.
24. Przynieś Zahrze wszystkie rodzaje grzybów.
25. Podejmij się każdego zadania po przyjęciu do Obozu Buntowników.
26. Wykonaj zadanie Beliara.
27. Zabij 10 ognistych jaszczurów w świątyni Adanosa.
28. Zdobądź doświadczenie po zepchnięciu 5 przeciwników w przepaść.
29. Zgiń podczas modlitwy do Beliara.
30. Zdenerwuj Jirana ciągłym zaczepianiem jaszczurów.
31. Traf ośmiu wrogów naraz przy pomocy cięcia z półobrotu.
32. Stocz ostateczną bitwę z orkową halabardą w ręku.
33. Stocz ostateczną bitwę w starych łachach z początku gry.
34. Odblokuj wszystkie zaklęcia z kamiennych tablic u Jirana i Varraga.
35. Postaraj się zasnąć we wszystkich nieodpowiednich sytuacjach.
36. Rozwiąż tajemnicę orkowych posągów w zaledwie czterech krokach.



Tłumaczenie może i udało mi się ogarnąć w pojedynkę, ale nigdy nie zdubbingowałbym samemu całego moda, dlatego pragnę jeszcze raz podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że każda postać tutaj jest unikatowa.


Autorami modyfikacji są Draxes i Cryp18Struct.

Credits:

Tłumaczenie i korekta: @Quasch
Grafika: @Motka
Testy: @Fabiosek, @Quasch, @Simen

Podziękowania dla: Adamm, Barnaba, Blizna, Draco, Freddy, Kejczbi, Nefario, OnePhase, OwcaZagady, Xylona

Kwestie dubbingu:

[Reżyseria, obróbka i implementacja] — @Quasch
[Edycja końcowa audio] — @Nathakis
Główny bohater — Artur Ziajkiewicz
Adanos — Jarosław Dubaniewicz
Alberto — Damian Jaworski
Aldo — Roman Felczyński
Alwin — Paweł Wojtaszek
Asaru — Ireneusz Nowak
Asmordian — Misiek200m
Aspirujący Buntownik — Aleksander Bromberek
Aspirujący Buntownik — Aleksander Orsztynowicz-Czyż
Aspirujący Buntownik — Andrzej Pinkowski
Aspirujący Buntownik — Błażej Parda
Aspirujący Buntownik — Damian Żłobicki
Aspirujący Buntownik — Jakub Świderski
Aspirujący Buntownik — Jerzy Janik
Aspirujący Buntownik — Maciej Motylski
Aspirujący Buntownik — Maciej Szymerski
Aspirujący Buntownik — Marcin Ciborski
Aspirujący Buntownik — Michał Borejko
Aspirujący Buntownik — Tomasz Bielawiec
Aspirujący Buntownik — Tomasz Urbański
Aspirujący Buntownik — Zbigniew Moskal
Bjorn — Zbigniew Kozłowski
Bogir — Krzysztof Nowak
Borgrizrash — Mateusz Sibila
Brad — Kamil Pruban
Brandick — Oskar Hamerski
Brunto — Janusz Zadura
Cambacha — Marcin Popczyński
Clive — Krzysztof Plewako-Szczerbiński
Corwyn — Marek Głuszczak
Demonica — Agnieszka Wiśniewska
Dirk — Bartosz Janczak
Dolok — Michał Rusnarczyk
Drakkosh — Krzysztof Hofler
Feris — Rino Pawletta
Finn — Alan Pavletta
Franz — Krzysztof Siwiński
George — Damian Kulec
Ginter — Marek Walczak
Goblin — Art_Drew
Goblin — Damiano
Goblin — Danon
Goblin — Husarz
Goblin — Jeżor Zwierzor
Goblin — Nideg
Goblin — Saali
Goblin — Sebjan
Goblin — Szupiiii
Goblin — Vermax
Goblin — Ytuux
Gorzah — Maciej Melcer
Hannes — Aleksandar Milićević
Hanson — Wiesław Kolbusz
Hektor — Mateusz Zabłocki
Horst — Pawlik
Ivan — Konrad Makowski
James — Filip Przybylski
Jens — Mateusz Kwiecień
Jiran — Adam Żejmo
Johnny — Rafał Młynarski
Jones — Anubis
Jose — Igor Nowakowski
Justyn — Przemysław Gołdyn
Kasdeja — Krzysztof Buratyński
Kayor — Radomir Babiński
Khabir — Andrzej Sągin
Kirai — Patryk Śledź
Krush — Filip Drożdż
Krzykacz — Michał Kaim
Kyle — Arkadiusz Woźniak
Lars — Bartosz Wesołowski
Laszlo — Karol Szałapski
Malte — Krzysztof Ratyński
Manfred — Tomasz Zaród
Marik — Wojciech Masiak
Migues — Paweł Krucz
Mike — Szymon Gwadera
Morgan — Daniel Pachelski
Mort — Eden
Mortis — Mateusz Jędraś
Narrator — Marcin Sołtyk
Natalia — Akay
Norrik — Jakub Kondrat
Olav — Grzegorz Kośmider
Patty — Maciej Więckowski
Przyboczny Sancheza — Mikołaj Klimek
Przywódca goblinów — Ganjo
Quentin — Andrzej Hausner
Ray — Łukasz Górski
Rick — Jorguś Pugacz
Rocko — Krzysztof Chruściel
Ryanus — Ireneusz Załóg
Sanchez — Przemysław Glapiński
Serafia — Divea
Skinny — Cezary Ilczyna
Strażnik — Borys Szafran
Strażnik Świątynny — Karol „Wagon” Sędzicki
Syra — Shiguroya
Szakal — Adrian Slomciński
Tahatan — Wiktor Korzeniewski
Tajemnicza kobieta — Anna Grygorowicz
Tarses — Piotr Rudzki
Tim — Sebastian Machalski
Torsten — Piotr Bajtlik
Tukash — Piotr Mikołajczak
Ur-Grash — AnonimowyLektor
Varrag — Marcin Thum
Zahra — Monika Orzeł
Zorik — Leszek Wojtaszak

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz
#2

Gratulacje dla każdego, kto pracował przy modzie! 
Jesteście wspaniali!
Odpowiedz
#3

Superncko, własnie zaczynam swoją przygodę z tym modem :D
Odpowiedz
#4

Witam po prawie półrocznej przerwie. Obecna rzeczywistość jest jaka jest i ja też byłem zmuszony z tego powodu odciąć się całkowicie od spraw związanych z moddingiem. Na pewno nie będę mógł na to poświęcać tyle czasu co kiedyś, ale czasami będę chciał coś jeszcze porobić. W pierwszej kolejności chciałbym dokończyć trzy projekty, które leżały u mnie na dysku i czekały na ostatnie szlify.

Pierwszym z nich jest Świat Skazańców w wersji Hardcore, a konkretnie wersja od Buddygotha, o której kiedyś wspominałem, że to takie połączenie Świata Skazańców z Mrocznymi Tajemnicami, na co wskazywał początek, ale okazało się, że przeniesione zostały jedynie jakieś pojedyncze postacie. Nie liczę, że ktokolwiek to przejdzie, ale jakoś czułem potrzebę, żeby to zrobić.

Drugim jest Moe Edition, czyli ostatni z „Editionów”, który jako pierwszy i póki co jedyny postanowił solidnie wzbogacić podstawową wersję G2. Ciekawa pozycja dla tych, którzy nie przepadają za Nocą Kruką i Jarkendarem.

No i ostatnią rzeczą jest dostosowanie Dirty Swamp do wersji 3.0, co chciałem rozwinąć w tym temacie. Wykombinowałem w międzyczasie, jak to dobrze ze sobą pogodzić. Jest sporo drobnych różnic w dialogach, bo wiadomo, w trakcie nagrywania dochodzi się do wniosku, że pewne rzeczy należałoby zmienić, dlatego twórcy zasugerowali, żebyśmy przenieśli wszystko z 2.0 na żywca, a dograli jedynie te, które nie są stricte dialogami.



[Obrazek: PV9q0Fq.jpg]

Przykładowo w trakcie walk z bossami dodano różne odzywki — i nie powiem, ma to swój urok, dlatego mam nadzieję, że uda się to jeszcze w miarę ogarnąć. Mam przygotowany materiał dla kilkunastu osób. Jeśli uda się dograć chociaż połowę, to będę zadowolony.
Poza tym trzeba usunąć rzeczy, które nie mają odzwierciedlenia w naszej wersji, na przykład kiedy bohater pyta Tahatana o akcent albo kiedy podchodzi do tych dziewuch w wiosce i jest dialog w stylu: 

— Macie bardzo podobne głosy.
— Pewnie dlatego, że użycza nam go ta sama osoba.

U nas by musiało być coś w stylu: „Do diabła, co to za RPG, w którym głosy się nie powtarzają?” :D

Tak czy siak pod względem technicznym będzie to praktycznie to samo, a jeśli w przyszłości pojawią się jeszcze jakieś poprawki, to twórcy od razu nałożą je również u nas.

Nie spodziewałbym się na waszym miejscu rewolucji, ale na pewno będzie się grało przyjemniej.

[Obrazek: 0QmlPoM.png][Obrazek: cwPQuLN.png][Obrazek: pbqk32C.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości