Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[G2NK] L'hiver Edition v1.2.1 PL
#1

[Obrazek: 91209]

Opis modyfikacji:
L'Hiver to modyfikacja znacząco poprawiająca oprawę graficzną drugiej części Gothica. Dodaje nowe tekstury, przeciwników, modyfikuje i dodaje zupełnie nowe lokalizacje, takie jak między innymi: zniszczony zewnętrzny pierścień Starego Obozu w Górniczej Dolinie, miasto Khorinis tętniące życiem dniem i nocą, zalesiony obszar za Farmą Onara oraz piramidami czy też nowa plaża piratów w Jarkendarze. Mod znacznie zwiększa poziom trudności oferowany w podstawowej wersji gry. Statystyki potworów są zwiększone a prócz tego posiadają one także nowe animacje. W trakcie gry można spotkać kilku bossów, takich jak Lord Amorth. Walka z nimi jest prawdziwym wyzwaniem. L'Hiver nie zmienia w żaden sposób fabuły gry.

Link do oryginalnego tematu z modem:
 http://worldofplayers.ru/threads/36390

Screeny:


[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]
[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]

[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]
[Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem][Obrazek: ?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_...=ajax,elem]

Lista zmian:

Wersja 1.2.1
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.2f
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.2
▶Dodano teren za palisadą orków w Górniczej Dolinie
▶Zmieniono tekstury i roślinność w Górniczej Dolinie
▶Przerobiono tekstury Irdorath
▶Dodano dużą liczbę obiektów we wszystkich światach
▶Wiele różnych ulepszeń, poprawek i modyfikacji

Wersja 1.1u
▶ Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...

Wersja 1.1f
▶ Naprawiono kilka problemów na wyspie Irdorath.
▶ Usunięto regenerację życia wrogom, którzy zostali zaatakowani z dużej odległości.
▶ Wywar z leśnych jagód można teraz wytwarzać zarówno z leśnych jagód, jak i polnych, ale zmniejsza się ilość przywróconego zdrowia.
▶ Teraz potwory wiedzą co zrobić, jeśli jest się zbyt blisko nich podczas ich posiłku i nie uciekają z powrotem do jedzenia.
▶ Naprawiono zawieszone okno dialogowe podczas ponownego kontaktu z piratami w kanionie, gdy opuszczają grupę.
▶ Gorn jest teraz wzmocniony w walce z Jaszczuroczłekami. Usunięto Gornowi kuszę, którą zbyt często używał.
▶ Runę średniego uzdrowienia z kanionu w jaskini zastępuje runa małego uzdrawiania.
▶ Naprawiono brak działania lodowego golema po zamrożeniu nas.
▶ Po śmierci lodowego golema zostajemy odmrożeni.
▶ Rod jest teraz wyposażony w sztylet, jeśli nie oddamy mu miecza.
▶ Konsekracja miecza nie zwiększa już wymaganej siły.
▶ Zwiększono obrażenia zadawane nieumarłym przez błogosławione miecze.
▶ Rapier i pierścień bandytów jak również lista towarów jest teraz usuwana z inwentarza przy odpowiedniej rozmowie z Martinem.
▶ Nowy wzrost prędkości odzyskiwania z wyczerpania. Teraz zależy od poziomu bohatera i jego many.
▶ Woda jest prawidłowo usuwana z ekwipunku po wytworzeniu wywaru z jagód.
▶ Ochrona na ostrza jest teraz prawidłowo wyświetlana.
▶ Poprawiono dialog z Garazem i Bloodwynem. Wcześniej można było przejść obok nich i pominąć kluczowe dialogi.
▶ Naprawiono błędy podczas przemieszczania się na bagnach (usunięto niewłaściwą warstwę wody, z powodu której pobrano animację poruszania się na głębokiej wodzie, chociaż jest płytka).
▶ Teraz nie można zabić Wojownika Cienia, Czarnego maga i Szkielet-Maga za pomocą przyzwanych szkieletów.
▶ Teraz nie można użyć runy teleportacyjnej do Xardasa, gdy w wieży są demony.
▶ Teraz, po przeczytaniu książki "Trucizny krwiopijców", żądło przywraca zdrowie tylko 4 razy zamiast 10, a każde kolejne ożywienie jest o 25% słabsze.
▶ Jeśli się przebiegło obok trolla na wezwanie Quaradrona, to on nie będzie już bez końca próbował dostać się do środka.
▶ "Ogłuszenie" od roju owadów jest usuwane, jeśli ktoś nas zaatakuje.
▶ Teraz zniszczenie nieumarłych i poświęcone miecze paladyna działają przeciwko Nieumarłemu Smokowi.
▶ Jeśli wrócimy oddać Saturasowi ulepszony szpon beliara, nagroda będzie mniejsza.
▶ Małe zrównoważenia magii.
▶ Zmieniono czary paladynów. Mają teraz tę samą stylistykę i wyrządzają obrażenia niezależne od zdrowia wroga.
▶ Dodano nieskończoną wodę do handlu: Coragon, Kardif, Orlan, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
▶ Dodano niekończące się menzurki do handlu: Constantino, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
▶ Dodano niekończące się kilofy do handlu: Jora, Scatty.
▶ Dodano nieskończone mięso do handlu: Romil.
▶ Kilka drobnych zmian...

Wersja 1.1
▶ Dodano dużo liczbę obiektów w Khorinis i Górniczej Dolinie.
▶ Nowy wygląd kilku domków na farmach.
▶ Dodano dwie nowe bronie, wymagające zręczność.
▶ Można zadać przeciwnikowi krytyczne uderzenie w plecy. Sztyletem asasyna można zadać dodatkowe obrażenia, które zależą od poziomu bohatera i jego zręczności.
▶ Obok nazwy pancerza, którego można ulepszyć, jest wyświetlane kowadło.
▶ Po otwarciu skrzyń lub drzwi za pomocą klucza, jest on usuwany z ekwipunku.
▶ Poprawiono kilka animacji.
▶ Kilka nowych tekstur.
▶ Dodano mikstury zwiększające efekty leczenia i many. Dostępne tylko dla ucznia Constantino, oraz po wyuczeniu się eliksiru leczenia lub eliksiru many. Po wypiciu tej mikstury, następna mikstura lecznicza lub many przywróci dodatkową połowę wartości w czasie 60 sekund, lub many w czasie 30 sekund.
▶ Wiele różnych zmian...

Wersja 1.0
▶ Dodano duża liczbę obiektów w Khorinis, Górniczej Dolinie i Jarkendarze.
▶ Dodano "Wyczerpanie magii", podczas rzucania zaklęć ładuje się do 100% i umieramy.
▶ Śmiertelna fala jest najpotężniejszym czarem masowego rażenia.
▶ Dodano mikstury, które zmniejszają poziom naładowania wyczerpania. Dostępne tylko dla ucznia Constantino - przepis.
▶ Szaty magów przyspieszają regenerację z wyczerpania.
▶ Dodano kaptury do szat - do założenia na kowadle.
▶ Nowa animacja walki bronią dwuręczną - Ekspert(50%).
▶ Dodano tarcze.
▶ Zbroja najemnika z Myrtany jest podzielona na stopniowe ulepszanie.
▶ Skoki orków są zależne od poziomu Bohatera. Im wyższy tym rzadziej skaczą.

Wersja 0.9.9
▶ Znaczna liczba obiektów została dodana do Khorinis i Górniczej Doliny.
▶ Małe zmiany w klasztorze.
▶ Flamerberg zadaje dodatkowe obrażenia wrogom w ciężkich zbrojach (Elitarny Ork, Wojownik Cienia, Paladyni i Najemnicy w ciężkich zbrojach).
▶ Ostatnie wykute miecze Benneta zadają dodatkowe obrażenia smokom.
▶ Teraz "Młot Sprawiedliwości" (dwuręczny młot) może wyprowadzić osobę / orka / jaszczura z równowagi i spowodować dodatkowe obrażenia.
▶ Naprawiono smoki.
▶ Małe zrównoważenia magii.
▶ Wiele małych zmian.

Download:
[Pobierz]


Przetłumaczona wersja skryptu nie zawiera systemu głodu, zmęczenia, wyczerpania itd.
W przypadku napotkania jakiś ewentualnych błędów podczas gry proszę o zgłaszanie ich w wiadomości prywatnej a je poprawię.

Zapisy z wcześniejszych wersji modyfikacji nie są kompatybilne z wersją 1.2

Podziękowania dla Chappiego za przetłumaczenie wersji 1.1U na której skryptach bazowałem tłumacząc wersję 1.2.1
oraz za objaśnienie jakiego programu do tego użyć.


Odpowiedz
#2

Dobra robota przynajmniej teraz każdy będzie mógł zobaczyć jak powinien wyglądać teren za palisada i to w każdym modzie, bo tu mam idealny przykład dbania o każdy szczegół  no i nie trzeba teraz do tego wersji od Buddygotha która da się przejść ale poziom trudności jest kierowany do  totalny pomyleńców.
Odpowiedz
#3

(22-09-2021, 17:36)Tizgar napisał(a):  Dobra robota przynajmniej teraz każdy będzie mógł zobaczyć jak powinien wyglądać teren za palisada i to w każdym modzie, bo tu mam idealny przykład dbania o każdy szczegół  no i nie trzeba teraz do tego wersji od Buddygotha która da się przejść ale poziom trudności jest kierowany do  totalny pomyleńców.

Cześć Tizgar mam pytanko, gram sobie w ta wersje wszystko ładnie, pięknie ale mam pytanko, kto ma klucz do pomieszczenia w kanałach gdzie jest skrzynia z amuletem i skarbami w zamknietym na klucz pomieszczeniu ????
Odpowiedz
#4

1. Która wersja lepsza, angielska 1.6 czy ta? Obie wyglądają na takie same...
2. W tej wersji nie działa tarcza - brak animacji zakładania tarczy
Odpowiedz
#5

Wejdź w folder Gothic II/System i włącz notatnikiem plik systempack.ini i jesli masz EnableShields = 0 to zmień na EnableShields = 1
Odpowiedz
#6

Dzięki nie wiem czemu nie było tak z góry.
Macie jakieś porady na grę łucznikiem? U kogo zostać czeladnikiem, co w jakiej kolejności rozwijac?
Odpowiedz
#7

Panowie kto moze mnie w tym modzie zdrowia uczyc ? I jak dobic zdrowie oprocz gulaszow z chrzaszcza bo mam 2r 37 lvl i 454 zycia i to troche malo, bede wdzieczny za pomoc
Odpowiedz
#8

Nikt dostajesz 5 za lvl i co chwile + 1 za aktywny tryb zycia
Odpowiedz
#9

(11-10-2021, 18:16)Tizgar napisał(a):  Nikt dostajesz 5 za lvl i co chwile + 1 za aktywny tryb zycia

Acha ok mam jeszcze jedno pytanko, gdzie moge znalezc diamentowy pyl do ulepszenia smoczej zguby ?? Czy musze sie uczyc 1 kregu magii i zaklinania zeby stworzyc ten pyl czy znajde po drodze ? Mam 3r gram wojem pod 2h z góry dzieki za odpowiedz
Odpowiedz
#10

W 4r mozna kupic 2 ale i tak dopiero w 5 bedziesz mogl ulepszyc  obie bronie na maxa i to tylko pod warunkiem ze grasz jako ŁS
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości