Bractwo Spolszczenia

Pełna wersja: Profesjonalna solucja oraz poradnik do gry.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam was. Dzisiaj wpadłem na pomysł, a raczej szaleństwo napisania profesjonalnego poradnika do gry oraz PEŁNEJ solucji do ukończenia większości misji jakie są dostępne w modyfikacji. Najbardziej chciałbym przyłożyć do tego rękę, ponieważ sama modyfikacja jest wbrew pozorom dość ciężka by nic nie zepsuć. Najlepiej gdybyście Wy też dołożyli cegiełkę do mojej pracy. Zależy mi najbardziej na początku solucji do każego rozdziału wypisać uwagi czego nie zepsuć. Wyglądałoby to tak mniej więcej na początku:

Rozdział X:

UWAGI!
1. Naucz się jak najszybciej wykopywać żelazo do 100% od Grimesa, ponieważ w 3/4 akcie ginie,
2. Nie ucz się umiejętności dla maga póki nie zostaniesz nowicjuszem, w ten sposób stracisz cenną inteligencję,
3. Po zadaniu X możesz swobodnie wpakować Fernando do lochu, nie będzie już potrzebny.

No i tutaj w tym miejscu zaczynam rozpisywać misję główne, poboczne i w którym rozdziale najlepiej robić Gildie Poboczne, takie podpunkty. Gdy napiszę trochę na brudno dam Wam tutaj część, byście mogli zobaczyć jak się to prezentuje. Najbardziej proszę tutaj o pomoc Majesa oraz Tizgara jakby Panowie znaleźli czas.

Uszanujcie też, że nie wiem na kiedy będę updatował wątek, ponieważ mam swoje prywatne życie i pracę. Liczę na spory odzew ludzi. Wypisujcie tutaj różne rzecz. Najbardziej zależy mi na tych uwagach. Tylko piszcie w jakim rozdziale jest ta uwaga.

Bardzo apeluję jeszcze do Was, byście wypisali dosłownie wszystkie zadania główne oraz poboczne ze świata zewnętrznego na dany rozdział. Oszczędzi mi to żmudnych godzin poszukiwań po forach, by wyłapać każdego questa. Może to być tylko nazwa zadania lub pełny opis.
Jak porozmawiać z mistrzami z dolnego miasta.

Idziemy do Pablo, mówi nam, że musimy iść do Hanny po strój obywatela(100 sztuk złota) kupujemy go i wracamy do niego. Mówi nam, że musimy pomóc paru ważnym osobą z portu. (Kardif,Carl,Lehmar,Brahim,Edda,Halvor,Garvel)

-Kardif Musimy pobić Moe, żeby nie wyłudzał pieniędzy od jego klientów za wejście.
-Carl Musimy przynieść mu 5 kawałków węgla. (zatoka koło Skipa polecam szukać tam)
-Lehmar Prosi nas o odzyskanie pieniędzy od pewnego jegomościa. Idziemy do portowego magazynu i zabijamy go.
-Brahim Trzeba mu przynieść buteleczkę z atramentem. (można kupić na targu lub ukraść z domu Zurisa)
-Edda Przynosimy jej posążek Innosa.
-Halvor Prosi nas o przyniesienie mu 10 sztuk ostryg.
-Garvell Musimy przynieść mu młotki, piły i smołę.

Po wykonaniu dla nich misji wracamy do Pablo, rozmawiamy z nim i czekamy do następnego dnia. 
Teraz mistrzowie normalnie z nami rozmawiają.
(20-05-2018, 17:14)DragonSee5 napisał(a): [ -> ]Jak porozmawiać z mistrzami z dolnego miasta.

Idziemy do Pablo, mówi nam, że musimy iść do Hanny po strój obywatela(100 sztuk złota) kupujemy go i wracamy do niego. Mówi nam, że musimy pomóc paru ważnym osobą z portu. (Kardif,Carl,Lehmar,Brahim,Edda)

-Kardif Musimy pobić Moe, żeby nie wyłudzał pieniędzy od jego klientów za wejście.
-Carl Musimy przynieść mu 5 kawałków węgla. (zatoka koło Skipa polecam szukać tam)
-Lehmar Prosi nas o odzyskanie pieniędzy od pewnego jegomościa. Idziemy do portowego magazynu i zabijamy go.
-Brahim Trzeba mu przynieść buteleczkę z atramentem. (można kupić na targu lub ukraść z domu Zurisa)
-Edda Przynosimy jej posążek Innosa.

Po wykonaniu dla nich misji wracamy do Pablo, rozmawiamy z nim i czekamy do następnego dnia. 
Teraz mistrzowie normalnie z nami rozmawiają.

Jeszcze Halvor i Garvell.
Już poprawione dzięki za uwagę
Te ale garvell chce narzędzia młotki piły i smolę
@Necro59

Grimesa przecież rekrutuje się do swojego obozu więc nie ginie :)
Witam

Dodam tutaj 3 zadania które można łatwo pominąć :

1) Klucz Constantino

Kiedy odblokujemy możliwość gadania z mistrzami idziemy do Constantino i wybieramy opcję dialogową czy chce zioła, wtedy odblokuje się nowa opcja wyglądasz na zmartwionego ( wręcz pozorom bardzo łatwo pominąć to zadanie ). Mianowicie constantino zgubił klucz i musimy go znaleść. Klucz ma strażnik Mika przy wschodniej bramie, sprzeda go nam za 50 szt złota . Niby mało znaczące zadanie ale nagroda genialna.

2) Zarzut Parlana

Od razu pisze że do tego zadanie wymagane jest 15 retoryki. Mianowicie trzeba dostać się do klasztoru nielegalnie przez dach, wtedy zaczepi nad Parlan i spyta skąd się tu wzieliśmy i wtedy wymagana jest właśnie retoryka by pojawiła się specjalna opcja dialogowa . (Jeśli nie mamy retoryki Parlan po prostu nas zaatakuje). Parlan każe nam odzyskać cenny artefakt od Lichwiarza Lehmara. Teraz idziemy do Lehmara i kupujemy artefakt za 1000 złota ( Lehmar ma na sprzedaż kilka unikatowych itemów jak eliksir ducha, sztaba rudy itp). Zanosimy artefakt Parlanowi koniec zadania.

3) Mój pierwszy eliksir

By aktywować to zadanie trzeba się nauczyć jakiejkolwiek mikstury np od Ignaza bądź Sagitty oczywiście po wykonaniu dla nich zadań. Kiedy już nauczyliście się jakieś mikstury u Constantina pojawia się właśnie dialog czy nauczy na alchemii. Constantino daje nam recepturę i mam uwarzyć dla niego eliksir. Próbujemy sami to zrobić przy stole alchemicznym ale się nie udaje, wtedy idziemy do Salandrila i mówimy mu o recepturze . Okazuje się że Constantino z nas zakpił i z tej receptury nie da się nic uwarzyć, wracamy do zleceniodawcy.
Dodaj ze Constantino daje nam miksturę zależnie od naszych statystyk wiec warto już mieć czegoś więcej od reszty.
Dziękuję Wszystkim za pozytywny odzew! W najbliższym czasie postaram się sklecić jakąś próbkę. Napiszcie tylko proszę uwagi do 1 rozdziału co trzeba wykonać definitywnie, na co uważać itd tak jak podałem w 1 poście.
1 rozdział - gdy misja zostania czeladnikiem jest aktywna, można zapytać Mateo czego może nas nauczyć, jak znajdziemy i oddamy mu jego narzędzia to nauczy nas jubilerstwa (tylko on nas może tego nauczyć). Narzędzia są w skrzynce na wyspie złodziei, klucz daje nam Hanna jak uwolnimy ją z więzienia.
2 rozdział - Vatras daje nam list do Lee, jeśli nie wykonamy tego zadania, stracimy duży wątek poboczny w Lodowej krainie orków.
Stron: 1 2 3 4 5